piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział XXXII

... Koło jednego ze stolików , ujrzałam siedzącego Łukasza trzymającego bukiet róż w dłoni. Po jego twarzy, było widać, że bardzo się stresuje. Szłam w jego kierunku ze zdziwiona miną , nie zwracając na ludzi, którzy dość dziwnie się na mnie gapili. Gdy po chwili Łukasz się zorientował, że dotarłam na miejsce, nagle wstał z krzesełka i odparł :
- Już myślałem , że nie przyjdziesz !
- Yyy , przepraszam ,ale po drodze były straszne korki - oznajmiłam wpatrując się w kwiaty , które trzymał w prawej ręce.
- Już dobrze. Nie gniewam się. To dla Ciebie - westchnął podając mi czerwone , pachnące, róże.
- Z jakiej to okazji ? Nie mam dzisiaj urodzin - zachichotałam.
- Tak, na... Przeprosiny ! - mruknął zwolnionym głosem.
Spojrzałam na niego zmrużonymi oczami, nie wiedząc o co mu chodzi. W głowie miałam mętlik. Myślami, próbowałam cofnąć się w czasie i ujrzeć ostatnią rozmowę z Łukaszem. 
- Zachowałem się wtedy jak dupek. Za bardzo na Ciebie nawrzeszczałem. Byłem dla Ciebie za mało wyrozumiały... - powiedział wpatrując mi się głęboko w oczy.
- Przecież nic się nie stało! Też bym się na Twoim miejscu zdenerwowała. W ogóle skończmy ten temat i zamówmy jakiś deser, okej ? - zapytałam z uśmiechem.
- Jasne - mruknął szybko siadając na miejsce.
- To co zamawiamy ? - dodałam otwierając menu.
- Polecam sernik z galaretką na zimno!
- Jeśli tak bardzo zachwalasz, to spróbuje... - mruknęłam rozglądając się po kawiarni za kelnerem.
- Kelner ! - krzyknął gwałtownie Łukasz.
- Dzień Dobry. Co Państwo sobie życzą ? - zapytał kelner, który był już dwie sekundy później.
- Poprosimy dwa razy sernik z galaretką na zimno i może... Dwa soki pomarańczowe ! 
- Dobrze. Za chwilkę przyniosę dla Państwa desery -odrzekł , szybko truchtając do kolejnego stolika.
- Jak Ci się układa z chłopakiem ? - spytał zaraz po odejściu kelnera.
- Nie za dobrze ... - powiedziałam wydychając głośno powietrze.
- Co się stało ?
- Długa historia. Nie wiem , czy będę w stanie mu wybaczyć - szepnęłam przygnębiona.
- Natalia...
- Tak ? - mruknęłam szybko.
- Nie mogę Cię dalej oszukiwać! Muszę Ci to powiedzieć ! - odparł z podniesionym tonem.
- Spokojnie... O co chodzi ? - zapytałam zdziwiona.
- Nie mogę skrywać tego co  do Ciebie uczucia. Po prostu ... Zakochałem się w Tobie ! - pękł energią.
- Że co proszę ?! - wrzasnęłam.
- Od samego początku chciałem Ci to powiedzieć, ale nie potrafiłem. Jesteś taka piękna, mądra, wyrozumiała... -oznajmił dotykając mojej prawej dłoni, która spoczywała spokojnie na stole.
- Ale , przecież ty masz dziewczynę ! - krzyknęłam.
- Nie mam. Musiałem Ci tak powiedzieć, abyś nie pomyślała ,że coś do Ciebie czuję. Jednak wczoraj stwierdziłem, że nie ma sensu tego ukrywać .
- Naprawdę się we mnie zakochałeś ? - zapytałam z niedowierzaniem czując mrowienie w brzuchu.
- Tak - odpowiedział chwytając moją drugą dłoń.
- Nie... - szepnęłam odsuwając od niego powoli dłonie.
- Ja po prostu nie mogę! Przecież jestem z Kubą! - pękłam złością.
- Ale ja Cię kocham ! Widzę, że już nic nie czujesz do tego chłopaka... Jesteśmy swoim bratnim duszami - oparł spokojnie.
- Wiem... Też to czuję... ,ale nie możemy być razem . Nie teraz ! Muszę sobie wszystko to poukładać w głowie... - burknęłam wstając pośpiesznie z krzesełka. 
- Poczekaj! - krzyknął chwytając mnie za lewe ramie.
W tym momencie, Łukasz przybliż swoje usta do moich i delikatnie je pocałował. Poczułam wielką ulgę. Normalnie cały świat odleciał. Nie miałam ochoty przerywać tego pocałunku, gdy nagle...

____________________________________*____________________________

Rozdział króciutki, lecz chciałam zatrzymać w tym momencie :) Sądzę, że kolejny zrobię dłuższy gdyż akcja się rozkręci ;) Nie obiecuję wam  , że rozdział pojawi się już jutro gdyż w 90 % może tak nie być.  Postaram się aby do wtorku się pojawił nowy :) 
Komentujcie i napiszcie koniecznie co sądzicie o tym zdarzeniu ? :*
Po komentarzach widziałam , że niektóre z Was pragną aby Natalia była z Łukaszem . Czy tak bedzie ? Okaże sie w kolejnym :* <3
TRZYMAJCIE SIĘ <3

PRZY OKAZJI ZAPRASZAM WSZYSTKICH TYCH , KTÓRZY NIE OGLĄDALI JESZCZE ZWIASTUN OPOWIADANIA :) http://www.youtube.com/watch?v=AOWg1SwKh3M
papa :*

53 komentarze:

  1. KOCHAM TOOOOOOOOO CZYTAĆ *-*
    CZEKAM NA KOLEJNY <3
    MA BYĆ Z KUBĄ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce zeby Natalia byla z Łukaszem, musi byc z Kuba <3 czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zobaczył to Kuba albo jej przyjaciółka! Ona ma być z Łukaszem! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie wrażenie że ich pocałunek przerwie Kuba, który akurat wejdzie i się pokłócą ale potem sobie wybaczą... Ona musi być z Kubą :*

    xoxo

    Rudaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne !!!! Z jednej strony chcę żeby Natalia była z Kubą a z drugiej żeby była z Łukaszem :/
    Czekam z niecierpliwością na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś skończyć w takim momencie? Ugh, zabić to za mało :P
    Pewnie Kuba ich zobaczy.. Kocham twoje opowiadanie, pisz szybko następny bo ciekawość mnie zżera :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona musi być z Kubą ;)
    Łukasz jest spoko ale niech będą znajomymi bo to Kuba jest miłością Natali ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie Kuba to zobaczy i jej wygarnie jaka to jest zła i w ogóle.. Natalia wybiegnie a za nią Łukasz <3 a tak serio to nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu! kocham! czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham , kocham , kocham *.* czekam na następnyyy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne. Ale wolałabym aby była z Kubą chociaż te ostatnie zdarzenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona musi być z Kubą! xD
    On jest wspaniały <33
    Czekam na NEXT ^^
    xoxo Sisi

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy nagle co? Kurczę, jak można tak zakończyć? :( Zapraszam do siebie na prolog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powoli zaczyna się robić nudnie.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne :D Co wtedy? Może Kuba wejdzie? Jaki zwrot akcji :O Od początku wiedziałam, że Łukasz nie zostanie tylko przyjacielem. Co będzie dalej? Jak możesz przerywać w takim momencie? T.T

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne :* Jak zawsze zresztą. Co się stanie? Jak możesz kończyć w takim momencie? T.T Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakt skończyć w takim momencie serio , denerwujesz troszeczkę ale z drugiej strony sprawiasz że się wkurzamy bo nie wiemy co będzie dalej . Kończenie właśnie w takim momencie sprawia że sami wymyślamy scenariusze . ;))
    A co do rozdziału - świetny !! Czekam na następny - bo nie wiem czy mając na myśli 'gdy nagle..' wszedł i zobaczył to Kuba czy coś . Szybciutko pisz , ciekawość mnie zżera . :) Jesteś super . // Martyna

    OdpowiedzUsuń
  18. super , bardzo mi sie podoba ! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  19. Się dzieję, nie spodziewałam się takiego obrotu spraw, ale to dobrze, coś się dzieje i nie jest nudno :-D Już nie mogę sie doczekać co wydarzy sie dalej, to pewni Kubą wszedł do kawiarni. Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy nagle.. Kuba wejdzie do kawiarni ? xDD

    Świetny ten rozdział *.* Oczywiście jak cała reszta <33 Kocham To ;** / Natka ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie odnośnie Movie Maker: te zdjęcia czy co tam to jest, jakieś krótkie filmiki, to bralas z jakiejs strony czy co?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, super !

    Pewnie Kuba wejdzie...:)

    Zapraszam do mnie [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne opowiadanie <3

    Czekam na następną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ONA NIE MOŻE BYĆ Z KUBĄ! NIE ZRÓB BŁĘDU ABY NAPISAĆ, ŻE WYBACZYLI SOBIE!

    NIE MA BYĆ Z KUBĄ, nie pasują do siebie -,-

    genialne ; )

    mam nadzieje, że będzie z ŁUKASZEM :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytamy pojawienie się Kuby;d
    Chyba lepiej,by Natalia została przy swoim chłopaku;)
    Czekam na kolejny..http://fashionwithkatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma być z Kubą! A rozdział świetny jak zawsze. :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz dar do pisania :* przeczuwam że Kuba się pojawi ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet niezłe opowiadanie, może się wciągnę ;D Czekam na obiecany link do mojej strony na facebooku Hajs, seksj, hajs i trochę brudu x3333
    Pozdrawiam i czekam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam gdzie cię o tym poinformować ale nominuję cie do The Versatile Blogger
    informacje u mnie freedoomcry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ona musi być z Kubą a nie tym Łukaszem. Czekam na next. < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Niech będzie z Łukaszem!!! <3 A opowiadanie super! Pozdrawiam Ola :-P

    OdpowiedzUsuń
  32. Współpracujesz z Sheinside? :PP
    Fajne opowiadanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Super piszesz, fajny wątek w tedy dodałaś ten, że Kuba i Michał byli w sobie zakochani

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakiej piosenki użyłaś do zwiastunu? A tak w ogóle świetny blog. I like it!!! I chciałbym chyba, żeby była z Kubą, ale Łukasz też jest fajnym gościem. Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakiej piosenki użyłaś do zwiastunu? A tak w ogóle świetny blog. I like it!!! I chciałbym chyba, żeby była z Kubą, ale Łukasz też jest fajnym gościem. Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakiej piosenki użyłaś do zwiastunu? A tak w ogóle świetny blog. I like it!!! I chciałbym chyba, żeby była z Kubą, ale Łukasz też jest fajnym gościem. Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakiej piosenki użyłaś do zwiastunu? A tak w ogóle świetny blog. I like it!!! I chciałbym chyba, żeby była z Kubą, ale Łukasz też jest fajnym gościem. Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie, wg mnie to nie będzie Kuba. Może Michał?

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz pewnie pojawi się Kuba.
    Ale ta Natalia chaotyczna jest.. xd / Paula

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie nooo prosze . Nie z Łukaszem niech ona nie zmienia sobie chłopaków co chwila przecież oni dopiero co się poznali kurcze . Natalia sama powiedziała na początku Kubie że nie znała go dobrze i nie chciała z nim być po paru miesiącach . Jak Kuba zobaczył ten pocałunek to proszę niech jej wybaczy. Oni są super parą. Przecież Kuba już nie jest gejem był ale sam powiedział że nie chciał już matko oni tacy zakochani byli Kuba i NataliA. oNI MUSZĄ BYĆ RAZEM . ... ;// Czekam na następny rozdział :] Ale Kuba z Natalią tyle razem przeżyli .. niech się nie rozstają oni są prawdziwie zakochani <33 Ale zresztą to Twoja lekturka i Ty ją piszesz i Ty masz plan na nią <33 Chciałabym coś podobnego przeczytać tylko książkę. Jak skończysz to pisać wydaj w formie książki na pewno kupiłabym i wszystko jeszcze raz od początku przeczytała <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie masz za co dziękować to ja dziękuje za te cudne chwile podczas czytania tego opowiadania, a co do książki to naprawdę mówię to jest cudowne, jak to się czyta to ja się czuję tak inaczej tak jakbym była w innym świecie o wszystkim zapominam. Dziś przez przypadek znalazłam zwiastun i od razu wbiłam na bloga w ciągu niecałej godziny może tak 40 minut przeczytałam 32 rozdziały dziś już był 33 i nie mogę się doczekać aż będzie 34 normalnie to tak wciąga. Strasznie mi ulżyło ja dowiedziałam się że Natalia jest razem z Kuba <33 Te opowiadanie jest po prostu boskie.

      Usuń
  41. Boskie!!! Proszę zajrzyj do mnie na bloga z opowiadaniami... Jedno piszę ja a drugie moja siostra skomentuj jeśli Ci się spodoba któreż z nich... Doda nam to otuchy.... A tutaj link: http://mampistoletdwanabojeinasdwoje.bloog.pl/?_ticrsn=5&smoybbtticaid=611175

    OdpowiedzUsuń
  42. sUPER ^^

    Pewnie Kuba ich zobaczył

    OdpowiedzUsuń
  43. Super :> Jakbyś miała czas, to zajdź też na mojego bloga :
    http://zycie-toli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)