niedziela, 18 maja 2014

Co dalej?

Hej.
Może zacznę od tego, że nie mam pojęcie czemu do Was się odzywam po tak dużej przerwie od ostatniego postu, ale natchnęło mnie dzisiaj aby cokolwiek napisać i wyjaśnić. Nawet nie wiem, czy ktokolwiek ze stałych czytelników to przeczyta, ale w głębi serca mam taką nadzieję.
Dzisiaj po raz pierwszy zatęskniłam za pisaniem opowiadań. Gdyby kilka miesięcy temu ktoś zapytał mnie, czy mam jeszcze wenę i ochotę na pisanie opowiadań, definitywny odpowiedziałabym; nie. Teraz pytanie, czemu piszę to na blogu, gdzie zakończyłam opowiadanie? Ten blog, to jedyna MOJA strona na którą wchodzą codziennie ok. 200 osób. Czasami dostaję komentarze "Czemu już nie pisze?", "Piszesz świetnie, nie marnuj tego". Przypuszczam,że piszą to osoby, które bardzo związały się z moim blogiem, z tym opowiadaniem i ogólnie za moim pisaniem... Po tylu miesiącach...
Gdy skończyłam pisać opowiadanie "Internetowa miłość", chciałam spróbować czegoś innego. Niektóre osoby, wiedzą o jaki blog mi chodzi. Był to blog zupełnie nie w moim stylu. Chciałam się trochę upodobnić to innych "znanych" bloggerek. Teraz wiem, że dobrze zrobiłam usuwając go. W sumie to nie była jedyna przyczyny jego usunięcia, ale pomińmy ten fakt.
 Po tym jak napisałam ostatni rozdział, myślałam nad tym, aby napisać dalszą część głównej bohaterki Karoliny, ale... teraz myślę, że byłoby to bezsensu. Jeśli miałabym coś zacząć pisać to byłoby to coś NOWEGO.
I do czego zmierzam?
Chcę Was poinformować, że mam zamiar powrócić do pisania opowiadań. Pewnie zaraz pojawią się osoby, które napiszą "Wrócisz na miesiąc, a później usuniesz bloga". Osoby, które nigdy nie prowadziły dłuższy czas blog z opowiadaniem, czy z czymkolwiek innym , nie wiedzą ile czasu trzeba poświęcić na napisanie czegokolwiek stosownego do opublikowania.
Chcę wrócić do pisania gdzieś na początku czerwca, kiedy będę miała dużo wolnego czasu i uspokojoną sytuacje w szkole. Teraz mam do Was pytanie... Czy znajdą się tu osoby, które będą chciały czytać moje nowe opowiadanie? Zdaje sobie sprawę, że nie wrócą do mnie wszyscy czytelnicy, ale przynajmniej kilka...
Jeśli tak, proszę odezwijcie się w komentarzu. Jeśli nikt nie będzie chciała, zrozumiem i spróbuję jakoś od zera zacząć bez wypominania przeszłości.
To tyle :) xx


! Aktualnie prowadzę bloga o moim hobby, czyli fotografii. Jest to blog, który prowadzę o pewnego czasu. Jeśli macie ochotę wejść w ogóle na takiego bloga to zapraszam do napisania do mnie na fanpage. Nie chcę go tutaj podawać, bo jest to dla mnie prywatny blog i nie życzę sobie aby niektóre osoby miały do niego linka :) !

76 komentarzy:

  1. Piszesz wspaniale, więc jak najbardziej tak ! :) Już czekam na to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje opowiadania, więc chętnie będe czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie powróciłaś do świata żywych! Witamy! :-)
    Z ogromna chęcią przeczytam Twoje wpisy. :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że postanowiłaś powrócić do pisania bo wychodzi Ci to genialnie :D bardzo chętnie poczytam twoje nowe opowiadanie więc już nie mogę się doczekać :3
    buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz dalej.<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, jestem Twoją fanką z dawnego opowiadania. Będę czytała nawa bank <3
    Myślę, że znów będzie coś o miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym sie ucieszyla jakbys pisala dalej o Karolinie. Bylo by swietnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz, z pewnością będę czytać!

    http://raspberrylip.blogspot.com/?m=1
    Może nie jest to blog z opowiadaniem ale mozesz wpaść

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje opowiadanie i na pewno bede czytac kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie mogę się doczekać ♥ szybko pisz nowe opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Pisz dalej! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To byloby super jakbys zaczela znowu pisac tak tak tak i jeszcze raz tak juz nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno będę czytać ;) Bardzo zżyłam się z tym opowiadaniem. Inne opowiadania, które czytałam po jakimś czasie historie wypadają mi z głowy, a ta historia utknęła mi w pamięci. Wiem że świetnie piszesz i chętnie zacznę czytać Twojego bloga ;3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie :) pisz dalej :) świetnie piszesz :) związałam sie z Twoim blogiem! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszesz świetnie czekam z niecierpliwością! :)
    Ciekawe o czym tym razem będziesz pisać hmm.. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twój styl pisania więc jestem na tak :):)
    Trzymam za ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaaaa! Wracasz ♥
    Kasia się cieszy! ;3
    Wracasz do nas dziś ♥
    Pisz dla nas i pisz ♥
    Poświęć swój czas nam ♥
    I nowe odpowiadanie napisz raz, dwa! ♥
    Tak mi nic nie przyszło do głowy ;D
    Ale się cieszę, że wracasz! ♥
    Twoje stare opowiadanie było genialne (czyt. idealne) ♥________♥
    Ale wiem, że nowe też taki będzie ;3
    Teraz tylko czekam na prolog! ♥
    Aaaaaa! ;D
    Ale się cieszę ♥
    Z deczka mi odwala? ;3
    Czekam niecierpliwie ♥
    Całuję i pozdrawiam ;*
    /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo jak super, że wracasz ♥ Już nie mogę się doczekac czegoś nowego ;)
    /Klauduśka

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałąm z ogromnym zainteresowaniem twojego bloga.. historia jak i sam sposob w jaki piszesz jest bardzo fajny. Wiem ze trudno jest pisac bloga.. sama kilka opowiadań juz napisałam (czasem jeden post okolo 3 tygodnie) ale mi się to znudziło. Teraz zakładam nowego bloga, juz niedługo pojawi sie nowy post i mam nadzieje ze Ty tez napiszesz cos nowego.. licze na to :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, tak i jeszcze raz tak! ;3
    Czekam na nowe opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, będziemy czytać ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo się cieszę, że powracasz do pisania opowiadań. to opowiadanie które pisałaś wcześniej wciągnęło mnie! troche się zdenerwowałam jak zakończyłaś jego pisanie więc no. mam nadzieję, że Twój następny będzie tak samo świetny ja ten. życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką chęcią przeczytam Twoje nowe opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisze dalej robisz to świetnie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam ponownie :0 już nie mogę się doczekać co takiego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz ! ;D
    Ze zniecierpliwieniem czekam na nowe opowiadanie ;3 /Twoja fanka Aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz pisz i jeszcze raz pisz! Piszesz bosko! Jestem znaczy się byłam Twoją stałą czytelniczką! Pozdrawiam i czekam! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz pisz, wszyscy czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekamy na nowevo bloga !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piszesz świetnie! Nie marnuj takiego talentu. Z niecierpliwością czekam na nowego bloga :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nareszcie ! Czekałam na ten moment kiedy napiszesz " wracam " ! <3 Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  32. CUDOWNE !
    Zapraszam do mnie
    http://calaja-megan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Treść jest odjazdowa, ale popracuj na stylistyką i poprawną polszczyzną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisz dalej opowiadania ;) Jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz:

    | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00
    |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam@!@!@!@!@]

    OdpowiedzUsuń
  36. CAŁY CZAS CZEKAŁAM, AŻ WRÓCISZ! SUUPER <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne opowiadanie :) Zapraszam do siebie ;)

    http://zakreconaxxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bosz ty jesteś zajebista! Tylko szkoda, że nie skończysz tego bloga bo bardzo jestem ciekawa co się stanie jak wyjadą, no ale cóż... Czekam na następnego bloga ^^ ps. mogłabyś dać linka do niego ?? ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. No wrszcie tyle czasu czekalam !!! wracaj !

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na pewno będę czytała twojego bloga 😘

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie piszesz, rób to dalej! ;)

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie pisanie to twoja domena , powinnaś pisać ile tylko możesz <3
    aż sama się zainspirowałam do pisania opowiadań i publikowania w internecie...
    http://bubuchxoxo.blogspot.com/ Mam nadzieję, że ot był dobry pomysł....

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziewczyno masz talent nie rezygnuj więc jak zaczniesz pisać znowu opowiadania to więc że ja będę je czytać a jak będą fajne polecę znajomym;-) plisss nie rezygnuj z tego

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć! Zaczynam przygodę z recenzowaniem i założyłam bloga, aby się sprawdzić. Jeśli chcesz abym oceniła twojego bloga zapraszam! Jeśli nie, może jednak wpadniesz i coś cię przyciągnie? Recenzuje książki, filmy i blogi z opowiadaniami. Możesz podzielić się również swoją opinią :) Zapraszam wszystkich : fanatycy-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. http://milczac.blogi.pl/

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Blog ładny, ładnie piszesz i ciekawie :) choć nie wszedłem na Twojego bloga tylko po to by go ocenić, ale też zareklamować Swojego i zaprosić Cię do niego :). Zdaje sobie sprawę, że komentarzy masz na tyle dużo, że prawdopodobnie nie odczytasz mojego komentarza, ale mam nadzieję, że wejdziesz i ocenisz mój :) a o to link:
    http://roznehis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Przeczytałam wszystkie rozdziały i były wspaniałe.
    Jeśli mogłabyś zajrzyj do mnie:
    forever--never.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ważne, by pozostać sobą! Weny życzę i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega !

    Zapraszam

    http://secret-girl-77.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeżeli szukacie ciekawych dziewczyn to zapraszam Was na stronę http://www.dyskoteka.co/ Dla wielu osób zwykła, prymitywna strona internetowa, ale mi akurat się udało znaleźć na niej Ole. Moim zdaniem szkoda czasu na jakieś fora internetowe.. Jeżeli serio Wam zależy na poważnej lub niezobowiązującej wiadomości, to zajrzyjcie - naprawde polecam

    OdpowiedzUsuń
  51. miedzydniemanoca.blogspot.com ! Serdecznie zapraszam! Komentować! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Cześć, bardzo się wciągnęłam w tę historię. Na prawdę dla mnie to było coś pięknego i coś czemu warto poświęcić uwagę. Dziewczyno masz talent do pisania takich rzeczy. Czekam na kolejne opowiadania czy też kontynuację 'Internetowej miłości' .Dziękuję, że napisałaś coś takiego. Sama poznałam mojego chłopaka przez internet i jesteśmy ze sobą już ponad rok.To co napisałaś dużo mnie nauczyło, a zarazem dużo zrozumiałam. Jeszcze raz dzięki i czekam na twą kontynuację tego bloga, Pozdrawiam Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Super blog. I archiwum też świetne. To prawdziwe twoje SMSy, czy ściągnięte z internetu?
    http://wyczytane-z-obrazu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. hej dopiero zaczynam mam nadzieje że przynajmniej zerkniesz :)
    http://cokolwiek-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Pisz dalej to co piszesz jest piękne 👌✌💜

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny blog ;) zapraszam: www.adek403.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziś przybył ci o jeden czytelnik więcej:3 dzisiaj odkryłam twojego bloga<3 czytałam go bardzo dłuuugooo<3 mam nadzieje że nie długo dodasz jakieś inne opowiadanie które będzie tak dobre jak to! Życzę weny i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. Warto być twórczym. Pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  59. Tu nie ma co się zastanawiać - pisz, pisz i jeszcze raz pisz! Świetnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania, zapraszam do mnie. www.dzienzzyciablondynki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania, zapraszam do mnie. www.dzienzzyciablondynki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Swietnie piszesz, nie mogę się doczekać ;)

    www.karllin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post, zapraszam do mnie na dalszą część historyjki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie, aby dowiedzieć się o 20 faktach na temat całowania :)
    O niektórych na pewno nie wiedzieliście !

    OdpowiedzUsuń
  65. ciekawe spojrzenie, nie spodziewalem sie ze mozna tak to widziec

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi też te spojrzenie bardzo się podoba.Nawet nie wiedziałem że tak można na to patrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)