niedziela, 24 listopada 2013

Rozdział XLI

Na kanapie, ujrzałam obciskającą się Julię z jakimś nieznanym mi typem. Ogromnie się ucieszyłam, że nie jest to Kuba. Spoglądając się dookoła, nie zauważyłam Kuby, co spowodowało, że serce zaczęło mi jeszcze mocniej bić. Stanęłam twardo na środku pokoju i z poważną miną zapytałam:
- Gdzie jest mój chłopak?
- Pojechał do twojego domu, aby się z tobą zobaczyć - odpowiedziała Julia.
- Co?! Przecież ja ciągle siedziałam w altance na dworze! - mruknęłam zirytowana.
- Łukasz stwierdził, że pojechałaś taksówką do domu - burknęła.
W tym momencie, całe ciało zaczęło mi się gotować. Doszłam do wniosku, że to wszystko sprawa Łukasza. Ta cała "impreza" i wprowadzenie w błąd Kubę. Po prostu on tą całą intrygą od samego początku do końca zaplanował! Skierowałam ognisty wzrok na Łukasza, podbiegając do niego i wręczając mu "liścia" w twarz. Emocje jakie były we mnie, nie mogłam inaczej wypuścić. Należało mu się! Najchętniej powtórzyłabym to dziesięć raz, lecz chciałam jak najszybciej wrócić do domu i wyjaśnić sobie wszystko z Kubą. Wyjęłam z torebki telefon, po czym zadzwoniłam po taksówkę. Próbowałam się dodzwonić do Kuby, ale niestety numer był ciągle poza zasięgiem...
Czekając kilka minut na transport, chodziłam pokonywając parę kroków tam i z powrotem. Już nie byłam tak bardzo wściekła na Łukasza, lecz chciałam jak najszybciej spotkać się z Kubą. Najgorsze było to, że w pewnych momentach ,wierzyłam Łukaszowi, że pomyliłam się co do Kuby. Zachowałam się jak idiotka! Jeszcze kilkanaście minut temu, w głowie miałam tylko jedno. Jak powiedzieć Kubie, że między nami już koniec. Teraz wiem już, że nigdy nie nasunie mi się tak myśl do głowy.

                                                                            ***
Kiedy dotarłam pod swój dom, modliłam się tylko oto, aby Kuba jeszcze tam był. Przecież równie dobrze, mógł sobie pojechać już do domu. Było już zupełnie ciemno, więc wśród kilkunastu aut stojących na chodniku, nie mogłam zobaczyć, czy wśród nich jest auto Kuby. Została mi tylko nadzieja, że zobaczę go siedzącego w salonie przy ciepłej herbacie, przygotowanej przez moją mamę...
- Już jestem! - krzyknęłam uchylając drzwi domu.
- Dziecko, gdzieś ty się podziewała?! - westchnęła zagubiona mama.
- Wiem, miałam być wcześniej, ale przytrafiło mi się kilka niemiłych sytuacji. Przepraszam. - odparłam, próbując rozglądać się po salonie, czy czasami nie ma tam Kuby.
- No już dobrze, ale obiecaj mi, że więcej nie będę musiała się o ciebie martwić - powiedziała, zalewając kubek gorącej czekolady. 
- Obiecuję - odpowiedziałam szybko.
- Zrobić ci herbatę? A może chcesz coś do jedzenia? - zapytała miło.
- Nie dziękuję. Idę do swojego pokoju, bo jestem zmęczona - odparłam zmartwiona.
- Masz gościa w pokoju. Postanowił, że poczeka na ciebie w twoim pokoju.
- Kto to? - zapytałam zdziwiona.
- Idź zobacz - odpowiedziała tajemniczo.
Szczerze, to nie miałam ochoty na żadne wizyty. Byłam załamana tym, że nie spotkałam się z Kubą.
Gdy powoli wchodziłam po schodach, pojedyncze łzy spadały mi na policzkach. Miałam ochotę wtulić się w poduszkę i zamknąć się na tydzień w pokoju. Kiedy otwarłam drzwi mojej sypialni, na łóżku siedział Kuba. Moja mina, gdy go ujrzałam była bezcenna. Nie wiedziałam, czy wskoczyć mu w ramiona, czy zacząć jeszcze bardziej płakać. Przez kilka sekund, wpatrywaliśmy się w siebie bez jakichkolwiek emocji, po czym Kuba odparł zachrypniętym głosem:
- Kocham cię.
To co usłyszałam było niesamowite. Nie było to pierwsze "Kocham cię" jakie usłyszałam z jego ust, lecz było to pierwsze wyznanie, które było tak prawdziwe i piękne. Mówiąc to ,wpatrywał się we mnie jak w diament. W moim brzuchu poczułam milion motyli, a na twarzy ukazały się rumieńce.
Podbiegłam do niego szybko, po czym mocno go przytuliłam, wyszeptując "Ja ciebie też".
- Dopiero teraz zauważyłem, że Łukasz planował zniszczyć nasz związek. Ta cała Julia, wygadała się, że Łukasz ją poprosił, aby trochę zakręciła mi w głowie. Natalia, ogromnie cię przepraszam!
- To ja cię przepraszam, że wciągnęłam cię w to wszystko! Nie wiedziałam, że znajomość z Łukaszem, tak się potoczy. Chcę już wyjechać z tobą do Londynu i spędzić z tobą najpiękniejsze chwile mojego życia. Tak bardzo cię kocham! - wykrzyknęłam ze łzami w oczach.
- Do wakacji już niewiele czasu... W Londynie będzie cudownie. Tylko Ty i Ja... No i jeszcze Dominika, ale z nią nie będzie żadnego problemu. - zaśmiał się lekko, trzymając moją dłoń.
- Właśnie! Byłbym zapomniał! Mam coś dla ciebie... - dodał, szukając czegoś po kieszeniach.
- Miałem ci to wręczyć na imprezie, ale... Sama wiesz jak wyszło... - powiedział, wyjmując trzymając coś w dłoni.
- Co to jest? Naszyjnik? - zapytałam zdziwiona.
- Dwa naszyjniki. Jeden dla mnie, drugi dla ciebie. Mają zawieszki, które są połówkami serca.
- Co oznaczają inicjały I.M ?
- Internetowa Miłość. To w końcu, dzięki Internetowi, mogliśmy się poznać. Nie ważne jak daleko będziemy od siebie, zawsze będziesz miała cząstkę mnie przy sobie. - odrzekł, zakładając mi na szyję, naszyjnik.
- Nikt i nic nas nigdy nie rozdzieli. Na zawsze jesteśmy sobie przeznaczeni...
 
__________________________________________*__________________________________
 
I TAK DOTRWALIŚMY DO SAMEGO KOŃCA OPOWIADANIA !!!!! :)
Mam nadzieję, że osoby, które przeczytały wszystkie rozdziały będę zadowolone z mojej pracy! :)
Mam nadzieję, że choć połowie będzie smutno, że już koniec opowiadania o Internetowej Miłości. ALEEEE... JEŚLI PODOBAJĄ WAM SIĘ OPOWIADANIA PISANE PRZEZE MNIE, TO NAPISZCIE CZY CHCE ABYM JAKIEŚ KOLEJNE OPOWIADANKO WAM NAPISAŁA :) MAM JUŻ MILION POMYSŁÓW NA NOWE, LECZ NIE WIEM CZY CHCECIE CZYTAĆ JESZCZE MOJE WYPOCINY... JAKBY WIĘKSZOŚĆ BYŁA NA TAK TO ZACZNĘ PISAĆ WE FERIE, KTÓRE BĘDĘ ZANIEDŁUGO ;) JEŚLI CHODZI O OPOWIADANIE "FAŁSZYWA PRZYJAZN" BEDE JE DOKAŃCZAŁA W WOLNE WEKEENDY. WIĘC ŚLEDZCIE NA BIEŻĄCO BLOGA... :)
TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO :* PAPA :* I CZEKAM NA ODZEW Z WASZEJ STRONY!:)
Zapraszam na mojego aska , gdzie odpowiadam na każde Wasze pytanie ;)


117 komentarzy:

  1. Przeczytałam każdy twój rozdział ;3 Popłakałam się teraz na koniec tego. Piszesz wspaniale i chce więcej twoich opowiadań ;* Pisz dziewczyno bo masz ogromny talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. że co już koniec nie proszę cię uzależniłam się od tego powiadania czasami wchodziłam i czytałam wszystko od początku no niestety postanowiłaś skończyć, bo w sumie wszystko co dobre kiedyś się kończy będę smutać, ale koniec naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czytałam każdy rozdział! Pisz inne opowiadania bo wciągają na maksa! :3 .. Uwielbiam czytacie takie cuda ♥ .. Miałam aż łzy w oczach czytając ten rozdział.. Były wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam każdy rozdział .. Dzisiaj cokwile wchodzilam na bloga i sprawdzalam czy jest juz ta cz !! KOCHAM TO OPOWIADANIE <33333333333333333 Pisz dalej!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej już koniec ? :C A szkodaaa :C Pisz kolejne ! ;* Masz talent ! Oczywiście dłuższe :** <3

    olgazmarzeniami.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze juz koniec ;( ale zakonczenie genialne ;* czekam na kolejne opowiadanie ;D Pisz jak najwiecej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że koniec ale mam nadzieję i pewnie nie tylko ja, że już w następny weekend pojawi się kolejne tak samo cudowne i wciągające opowiadanie jak to : *

    OdpowiedzUsuń
  8. BŁAGAM O KOLEJNE OPOWIADANIE... OPOWIADANIA. zamurowało mnie gdy przeczytałam, że to koniec... Te rozdziały były fantastyczne, z niecierpliwością czekałam na następny ;* Pozdrawiam i nie mogę się doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam uwielbiam uwielbiam ! Masz wspaniały charakter pisma. Zapraszam również do siebie. Dopiero zaczynam ale warto żebyś zajrzała. :) http://dupodajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu... Piękne zakończenie. Zupełnie się tego nie spodziewałam. Oczywiście, że będę czekać na Twoje kolejne opowiadanie. Jestem Twoja wielką fanką. KOCHAM CIĘ PO PROSTU!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze sie skonczyło..... jednak bardzo podobało mi sie to opowiadanie, bardzo bym chciała zebys napisała kolejne ;333

    OdpowiedzUsuń
  12. to opowiadanie było świetne! :) od samego początku go czytałam i nie mogę w to uwierzyć że już sie skończyło :(
    czekam na kolejne tak wspaniałe opowiadanie :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że to już koniec. Przeczytałam wszystkie części Internetowej Miłości... Napisz teraz coś takiego realnego bardziej. Coś o zwykłej dziewczynie, która się zakochała w jakimś chłopaku i że on na nią nie zwraca uwagi... No nw. :D Mam nadzieję, że spojrzysz na mój komentarz i zastanowisz się nad tego typu opowiadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam sie! Tym bardziej, ze odczulam ta sama sytuacje... I zeby bylo pozniej cos takiego, ze jednak mu sie spodoba, ale ona powie: " nie, nie bedziesz mial mnie... Straciles swoja szanse " ;p
      mylifeasania.blogspot.com

      Usuń
    2. no takie opowiadanie to bylo by super ze on by sie jej podobal ale niezwracal na nia uwagi a kiedy ona by sobie odpusicila on by sie zainteresowal i staral to fajne by bylo :) a tak przy okazji szkoda ze skonczylas w tym momencie chcialam jeszcze o Londynie poczytac :(

      Usuń
  14. Właśnie to nowe opowiadanie, które chce napisać, będzie bardziej realistyczne i mam nadzieję, że jeszcze lepsze od tego! :)
    Dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, extra szkoda, że to koniec:( Pisz kolejne! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam wszystkie rozdziały i z niecierpliwością czekałam na kolejne. szkoda ,ze to już konieeec :ccc

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie, boskie, boskie!!!! *_* Nie!!! Nie chcę końca!!!! :'( Tak, tak tak!!! Pisz kolejne i się nie zastanawiaj!!!! <3 Kocham ;***** Uwielbiam <3
    ~~Kate
    P.S. A takie pytanko do Ciebie oglądasz może serial "Violetta"? *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to koniec? ;o Myślałam, że dalej będzie ;c Ale opowiadanie świetne, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. pisz wiecej opowiadan bo to bylo mega mega super szkoda tylko ze juz koniec

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no to juz koniec ;(
    Tak szybko to minelo.
    A pamietam jak czytalam twoj pierwszy rozdzial.
    No poprostu placze.
    Nie wiem dlaczego, ale placze.
    Tak. Pisz nowe opowiadanie. Bede napewno czytac kolejne twoje opowiadanie *-*

    Catvang.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalej!! Piszesz najciekawsze opowiadania jakie w życiu cztałam!!

    OdpowiedzUsuń
  22. coo ??!! już konie :(:( ja chce wiecej pisz na facebooku jezeli bedziesz dalej pisała lub innego bloga zakładała bo ty świetnie piszesz czekam na jakieś informacje :):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda ze już koniec . Bardzo mi się podobało . Pisz dalej czekam !!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Smutno mi ze to juz koniec :(((
    Myslalam ze pojawi sie relacja z Londynu
    no coz mam nadzieje ze zakocham sie w kolejnym opowiadaniu tak jak w tym ;3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Juz koniec :O czytalam kazdy twoj rozdzial super! Jesli bedziesz pisac jakies inne opowiadanie daj znac! Aa to bylo super szkoda ze juz koniec ale trudno ;))
    Pozdrawiam,
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Czemu sie juz konczy? Pisz dalej jestes świetna

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mogę, już koniec? Myślałam że będzie opisane to jak są w Londynie. Ale mimo to że opowiadanie się skończyło dobrze czuje niedosyt. I tak baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo chce żebyś pisała nowe opowiadanie! Przez całe opowiadanie i przed dodawaniem czekałam z niecierpliwością na następny, następny i następny rozdział. Zachwyciłaś mnie swoją wyobraźnią. Dziękuje że pisałaś to opowiadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jeja ! Pewnie sie powtarzam, ale musze to napisac. Ostatnie slowa sa boskie. INTERNETOWA MILOSC. To takie wzruszajace i romantyczne. Musze sie jednak przyznac, ze gdy poznala sie z Lukaszem kibicowalam im cichutko, ale wyszlo szydlo z worka i Lukasz okazal sie kretynem. W sumie to go rozumiem chcial miec cudowna dziewczyne, ale Natali jest przeznaczona dla Kuby. O jeja naprawde WSPANIALE ! Pozdrawiam mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak przeczytałam że to koniec, to miałam łzy w oczach ._. Pisz dalej kolejne opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeeej,aż się wzruszałam ;( Świetna końcówka jak zresztą cały Twój blog <3 Zaskoczyłaś mnie,myślałam,że pojawi się tutaj jeszcze parę rozdziałów,a tu koniec. Ale jaki piękny :) Ah,nie wiem co mam pisać. Jesteś cudowna,wiem pewnie to wiesz,bo nie raz Ci to pisałam i nie tylko ja. Napewno będę wracać do tego opowiadania,bo najbardziej mnie ujął. Oczywiście,że masz pisać koleje swoje dzieło! Ty się nawet Nam o takie rzeczy nie pytaj :) Dobrze wiesz,że Cię uwielbiamy i nie wyobrażam sobie sytuacji,kiedy mówisz,że koniec z pisaniem. Przeczytałam wiele blogów,ale nikt nie jest w stanie Cię przebić talentem,sposobem pisania,wyrażania emocji. Mogłabym tak pisać i pisać ale nie chce Cię zanudzać haha .Więc pisz szybciutko, bo ciekawość mnie zrzera co tym razem Nasza Talenciara wymyśli. Więc życze dużo dużo weny w pisaniu nowego opowiadania.
    Buziaki Czarna

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku juz koniec? Tak szybko. Opowiatanie fantastyczne. Szkoda , ze juz koniec. Pisz dalej . /Eli..

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytalam kazda czesc ,juz koniec? ;c szkodaaaa . Myslalam ze bedzie wiecej no nw do wyjazdu do londynu czy cos. Ryczeee ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej...♥ Piękne opowiadanie, ale nie było by tak rewelacyjne gdybyś tak fantastycznie nie pisała. Szkoda, że to już koniec. Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twoje opowiadania i mogłam przeczytać. Skłania do wielu refleksji . Liczę , że zaczniesz pisać również świetne opowiadanie, jak to. ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. coo, to juz koniec? :( szkoda :( cudowne opowiadanie ;-) masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne opowiadanie oczywiście czekam na następne / http://etta.pinger.pl.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Już koniec ???? ;cc
    Boże .. kocham to opowiadanie <333 Jesteś na prawde cudowna ;***

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda że już koniec :(
    Jeżeli napiszesz nowe opowiadanie to BĘDĘ CZYTAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. KOCHAM TWOJE OPOWIADANIA *O*

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju płacze :(

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne opowiadanie ! ; )) z chęcią przeczytam inne jeśli zaczniesz pisać :>>

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdy przeczytałam tego bloga naprawde sie wzruszylam . Nieczęsto mozna znalezdz kogos kto tak pieknie potrafi pisać . Mam nadzieje że już wkrotce napiszesz następne opowiadanie *u* ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawdę bardzo poruszające i świetne . Piszesz wyśmienicie <3 czekam na kolejne rozdziały . Zapraszam do mnie ;http://cecilia-zayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. jejku jejku jejku :o nie kończ!!!!
    ale jak już skończysz to napisz kolejne opowiadanka proszę :*****
    piszesz świetnie i proszę ci niegdy nie przestań blogować <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju szkoda ze koniec :( Ale czekam na tekie opowiadania <33

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziewczyno! Świetnie piszesz! Smutno,że już koniec,ale cóż.....Czekam na następne opowiadanko:*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytałam każdy rozdział to jest mega. Pisz dalej to wciąga i piszesz pięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne :3
    Zapraszam do mnie:
    http://pisarskiespelninia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne - nawet to to za mało powiedziane :) szkoda że koniec :( ale zabieram się za "Fałszywa Przyjaźń" :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wspaniałe opowiadanie,wciągnęłam się w nie i to bardzo,codziennie wchodziłam na bloga i patrzałam czy oby nie ma nowego rozdziału ;D mam nadzieje,że będziesz pisać jeszcze jakieś opowiadanie bo z chęcią je przeczytam ;*
    PS. tak wgl miałam nadzieje,że opiszesz w tym opowiadaniu wakacje Kuby i Natali ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne :) ! .

    OdpowiedzUsuń
  51. OMG już koniec? To nie fair! Ja chcę wiedzieć, co będzie w Londynie! :D Oczywiście chcę, żebyś zrobiła jeszcze jakieś opowiadanko. To było niesamowite! Czekam na kolejne historie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne <3 czemu już kończysz? :( Tak bardzo chciałam przeczytać co się stanie na wakacjach :) No ale teraz będzie musiała zadziałać moja wyobraźnia :) Już nie mogę się doczekać następnego opowiadania ;) Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne <3 czemu już kończysz? :( Tak bardzo chciałam przeczytać co się stanie na wakacjach :) No ale teraz będzie musiała zadziałać moja wyobraźnia :) Już nie mogę się doczekać następnego opowiadania ;) Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny blog, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej:D przeczytałem tylko końcówkę ale bardzo fajna jest, jak będę miał czas to zabiorę się za resztę:D Zapraszam do mnie http://kroniki-rownowagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Czekam na więcej bardzo przeżywałam twój blog jakby to była moja historia szkoda ze tak nie było ;) mam nadzieje ze będziesz dalej pisać bo będzie mi się strasznie nudzić wieczorami.;) pozdrawiam./Patt.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szkoda że już koniec bo polubilam te opowiadanie. Jeśli będziesz następne pisać chętnie poczytam.
    Zapraszam do mnie
    kalissa-czarodziejka.blogspot.com
    tajemnice-ciszy.blogspot.com
    Pozdrawiam Arashi

    OdpowiedzUsuń
  58. Cholera... dlaczego to już koniec????? :'( te opowiadanie było zbyt piękne żeby tak szybko się skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdecydowanie pisz dalej i jeżeli rozpoczniesz nowe opowiadanie, koniecznie poinformuj mnie o nim na: http://love-fun-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. O boshe. Piękne. <33
    Zapraszam do mnie http://to-o-czym-nie-wiesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Temat jest mi bliski dlatego strasznie fajnie mi się to czyta! Za szybko skończyłaś, naprawdę! :C
    Zapraszam do siebie! :) http://kolejnynudnybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej! Piszesz cudownie, dlatego nominuję Cie do Liebster Award. Wszystko co powinnaś wiedzieć znajdziesz na moim blogu: http://hermiimalfoy.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Rachel.

    PS. NIE WOLNO nominować osoby, która Cię nominowała.

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne opowiadanie, momentami bardzo wzruszające. Nie mogłam oderwać się od czytania i jeszcze fakt, że mam tak samo na imię jak główna bohaterka... Super :) Czekam na kolejne Twoje opowieści !!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Będą dalsze rozdziały ? :D Świetne opowiadanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. ojeju... Boskie <3
    Przepraszam, jeśli urażę cię moim spamem, ale chciałabym zachęcić do odwiedzenia mojej strony.
    Serdecznie zapraszam na bloga poświęconemu problemom. Jak sobie z nimi radzić, co zrobić by znów być szczęśliwym.
    Przeszłam w życiu trudny okres. Wiem co to znaczy "mieć coś na sercu".
    Jeśli nie masz problemów. Bezgranicznie się cieszę, ale i tak zapraszam. Na moim blogu będą umieszczane posty tematyczne o życiowych, po prostu ludzkich sprawach.

    http://mamy-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeju jakie to śliczne <333

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. To już ostatni rozdział? Pisz szybko następne opowiadanie. Szczerze się wzruszyłam http://this-is-rosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny blog ;) widać, że masz pasje ;o i switne opowiadania :)) smoczexserce.blogspot.com zapraszam ;) jest juz 2 opowiadanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  69. Ostatnie rozdziały zawsze są najlepsze, wspaniałe po prostu i Twój jak najbardziej taki jest ^^ Szkoda, że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej, by być na bieżąco z opowiadaniem, teraz pewnie nie zdołam przeczytać całości, ale po przeczytaniu paru rozdziałów widzę, że naprawdę wkładasz serce w to, co robisz. Podziwiam i oby tak dalej!
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne,bardzo mi się podobało. I nie było nudne...za co gratuluje :)
    http://nowe-opowiadanie.blogspot.com/
    Świetny blog i zapraszam do mnie na prolog.

    OdpowiedzUsuń
  71. Szkoda, że trafiłam na końcówkę opowiadania :-/

    OdpowiedzUsuń
  72. http://lonelysubmarines.blogspot.com/?m=1 Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne, świetne, aż brakuje słów. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Szkoda, że to już koniec INTERNETOWEJ MIŁOŚCI !
    Tak czy inaczej wyszło świetnie! Wczoraj zaczęłam czytać, bo straciłam wątek, właśnie skończyłam ;)
    wspaniałe zakończenia. :-)

    mogłabyś opisać wakacje w Londynie... z wielką ochotą bym przeczytała! :*
    P o w o d z e n i a ! :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zostałaś nominowana do LA. więcej informacji tutaj: http://w--ciszy.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Dlaczego koniec?! :( Teraz to się załamałam, serio :(

    OdpowiedzUsuń
  77. Mimo wszystko mam nadzieję, że ta historia będZie miała część dalszą.

    OdpowiedzUsuń
  78. Super bloga .
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :
    http://carmen16-love-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowne, świetne...szkoda tylko że to koniec <3 Wchodziłam tu po 10 razy dziennie oczekując rozdziału, a ty nagle happy end :D

    www.krwawe-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo bardzo fajna historia..Ciesze sie ze udalo mi sie trafic na tak ciekawe opowiadanie.Gratuluje talentu literackiego.Zycze duuuzo weny.
    http://bezswit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna historia :) Miałam zajęcie gdy siedziałam tyle czasu w domu :D Pisz dalej ! Chętnie poczytam ^.^
    Ja dopiero zaczynam to może byś spojrzała http://secret-of-my-happiness.blogspot.com/#_=_ :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudowne *.*
    Zapraszam też do mn http://something-strange-happened-here.blogspot.com/ dopiero zaczynam ale chcę znać twoją opinię, bo naprawdę fajnie piszesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  83. Oczywiście, że pisz więcej! Ja zrobiłam sobie przerwę (trwała rok) Ale powracam!
    Czytałam twoje opowiadanie od samego początku, lecz w pewnym momencie przestalam :( Muszę to nadrobić!

    przyjazn-milosc-zaufanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciekawie i wciągająco... super ;-)
    www.elektro-gsm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Chcemy więcej ! jeśli nie macie co już czytać fajnie pisze też http://mintycollar.blogspot.com gorący romans się szykuje :)

    Bardzo smutno że to już koniec, bywałam tu codziennie aby sprawdzać czy jest nowy post... :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziewczyna zapytała chłopaka: "Lubisz mnie?" On powiedział "nie". Myślisz ze jestem ładna? - zapytała. Znowu powiedział "nie". Zapytała wiec jeszcze raz: " Jestem w twoim sercu?" Powiedział "nie". Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś płakał za mną?" Powiedział, ze "nie". Smutne - pomyślała i odeszła. Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię, kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, tylko umarłbym z tęsknoty." Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że Cię kocha. Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy telefonie albo w szkole. Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. Jutro rano ktoś Cię pokocha. Stanie się to równo o 12.00. Będzie to ktoś znajomy. Wyzna Ci miłość o 16.00

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziewczyna zapytała chłopaka: "Lubisz mnie?" On powiedział "nie". Myślisz ze jestem ładna? - zapytała. Znowu powiedział "nie". Zapytała wiec jeszcze raz: " Jestem w twoim sercu?" Powiedział "nie". Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś płakał za mną?" Powiedział, ze "nie". Smutne - pomyślała i odeszła. Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię, kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, tylko umarłbym z tęsknoty." Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że Cię kocha. Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy telefonie albo w szkole. Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. Jutro rano ktoś Cię pokocha. Stanie się to równo o 12.00. Będzie to ktoś znajomy. Wyzna Ci miłość o 16.00

    OdpowiedzUsuń
  88. kiedy dalej ??? :D świetne i nie przestawaj pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejku, świetnie piszesz! Oby tak dalej :3

    _____http://milionslowoniczym.blogspot.com/_____

    OdpowiedzUsuń
  90. Genialnie piszesz, strasznie mi się podoba :D
    Nie przestawaj, proszę :)
    Życzę weny :*
    Ja dopiero zaczynam ale serdecznie zapraszam ^.^
    http://upendoo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  91. Przeczytałam cały twój blog i mowie mega cudo super najlepszyyy <33

    OdpowiedzUsuń
  92. Od czego tu zacząć. Nie znałam twego bloga od początku. Trafiłam na niego przypadkiem, ale postanowiłam, że przeczytam twoje opowiadania. Pierwszy rozdział nie był taki intygujący, ale ciekawość mnie zżerała i właśnie tak dotrwałam do końca tej historii. Wydaje mi się, że ta opowieść mówi o miłości tak silnej, że aż nikt nie może jej zniszczyć. Natalia bardzo dużo przeżyła. Ja tak jakby zagłębiłam się w tej histori i przeżywała razem z nią. Nie mogłam się doczekać gdy kliknę na ten nowy rozdział i przeczytam z ekscytacją co dalej się potoczy. Opowiada nam ta opowieść też o tym, że Internet może połączyć ludzi, a także zrzucić trochę odpowiedzialności. Te opowiadania uważam za magiczne. Dziewczyno, na świecie jest dużo osób, które umieją tak pięknie pisać i TY właśnie zaliczasz się do tej gromady. Cieszyłabym się bardzo gdybyś zaczęła pisać drugą serię jak naprzykład Natalia i Kuba jadą do Londynu. Mam nadzieje, że to przeczytasz i będziesz wiedziała, że od dziś masz wielką fankę, która będzie codziennie zaglądać i patrzyć czy nie ma nowych opowiadań. Kochana mam jeszcze jedną prośbę. Chciałam wejść na twojego drugiego bloga z opowiadaniami, ale nie mogę, bo wyskakuje mi coś takiego, że nie jestem zaproszona. Zrobiłbyś coś z tym? Oczywiście polecę twój blog na moim blogu.

    Pozdrawiam cię ciepło i czekam na kolejne twoje dzieła.

    TWOJA WIERNA FANKA

    P.S jeżeli są jakieś błędy to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetne opowiadanie :) Doskonale czułam to, co bohaterka ;(

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne opowiadanie! Doskonale czułam uczucia bohaterki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Super opowiadanie ! http://you-know-you-love-me-xoxo-gg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. http://you-know-you-love-me-xoxo-gg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. KOCHAM KOCHAM KOCHAM czytam je juz drugi raz i za kazdym razem wywoluje we mnie takie same emocje. Cudownie piszesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. To juz koniec ?! Jak to ? Świetne , pisz dalej <3 masz talent . Zapraszam do mnie :* http://inlovewihdreams.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale jak to juz koniec? Nie wierze W 2 dni wszystko przeczytalam o.O
    Cydiwne. Kocham. Wielka szkoda ze juz kinuec. Z kazdym nowym rozdzialem czulam sie jakbym czytala jakas dobra książkę - mimo ze czasami bylo troche bledow w pisowni albo ulozeniu zdania, ale automatycznie sobie przestawialam i jezeli chodzi o sama tresc to kocham i wielka szkoda ze to juz koniec.

    OdpowiedzUsuń
  100. Super opowiadanie, szkoda że to już koniec nie-do-osiagniecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Jakie cudowne :)
    Zapraszam do mnie https://margaretkaopowiadanka.blogspot.com/b/layout-preview?token=v7yxv0wBAAA.29YR_4qUubbhr7v--VXr6g.CWEoAcf0Wgx8_ikK_bIA7w

    OdpowiedzUsuń
  102. ZAJEBISTE <333333 PRZECZYTAŁAM W JEDEN DZIEŃ :D
    PS Zapraszam do mnie http://blogpatki2.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapraszam - http://okpss.blogspot.com/ - Internetowa miłość nie zawsze kończy się szczęśliwie!

    OdpowiedzUsuń
  104. http://dollstilda.blogspot.com/
    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  105. O boże :o proszę napisz więcej dlaczego to już koniec ? :( masz talent kocham to czytać ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  106. Przyznam, że przez tak obszerne opowiadanie ciężko było przebrnąć, ale udało się :) świetnie piszesz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  107. super notka :) życzę dalszej weny
    zapraszam do siebie : http://uczennica-w-tarapatach.crazylife.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Oj masz talent do pisania takich historii, pisz dalej :-) będę obserwować !

    OdpowiedzUsuń
  109. Fajne..
    Zapraszam do mnie..! http://monarchini-mroku.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  110. Słodkie *.*
    zapraszam do siebie http://wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Uzależniona ja XD Boże to było świetne :))))

    OdpowiedzUsuń
  112. ciekawe :) ale ogólnie na prawdę da się kogos przez internet poznać. Moja koleżanka znalazła faceta na kochaj.pl - przez ekspercki test dopasowania. Teraz te portale randkowe się niesamowicie rozwijają i to nic dziwnego że ludzie się tak poznają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)