piątek, 7 czerwca 2013

Rozdział XXII

 Rozdział XXII

Jak to ? Co się stało ?-zapytałam zszokowana.
-  Dziewczyna Daniela jest w szpitalu. Nie mogę uwierzyć, że ktoś mógł ją tak skrzywdzić. Jak mogliście zostawić ją samą w clubie ?!
- Co ? Wujku ty nic nie rozumiesz ! W ogóle powiedz mi gdzie znajduje się ten szpital ! - krzyknęłam zdenerwowana.
- Tylko czym tam dojedziesz ?- zapytał wujek, pisząc na kartce adres.
- Razem z Kubą pojedziemy tam Twoim autem .Chyba się zgadzasz ?-mruknęłam.
- A mam inny wybór ? - zaśmiał się lekko.
- Dziękuje. Chodź, musimy już jechać - odparłam chwytając Kubę za rękę.

.*.

Droga do szpitalu strasznie się dłużyła.Niby nie trawiłam tej całej Justyny, ale namyśl , że ktoś zrobił jej coś złego , aż przeszły mnie dreszcze. Próbowałam dodzwonić się do Daniela, jednak on nie dawał znaku życia. Martwiłam się. A jeśli on się teraz załamie ? Przecież to nie jego wina ! Sama doprowadziła do tego, że zostawiliśmy ją tam samą...
Kiedy dojechaliśmy wreszcie do szpitala, wbiegłam jak oszołomiona do budynku. Zaczęłam się wypytywać napotkanych mi pielęgniarek, czy wiedzą gdzie leży dziewczyna o imieniu Justyna. Po około dopiero dziesięciu minutach, dotarłam do właściwej sali. W niej leżała Justyna i dwie inne dziewczyny. Przez szybę widziałam, że nie wygląda za dobrze. Jej twarz był pobita , a czoło całe w opatrunku. Zapukałam lekko w szybę. Na to zareagowała tylko ciocia. Daniel spoglądał nieustannie w śpiącą Justynę.
- Co ty tu robisz ? - zapytała cicho ciotka.
- Wujek powiedział mi , że Ty i Daniel pojechaliście do szpitala, więc strasznie się przestraszyłam. Co jej się stało ?
- Została brutalnie pobita i...
- I co ? - burknęłam zdenerwowana.
- Zgwałcona - odparła wpatrując się w podłogę.
- Że co ? Zgwałcona ? To nie możliwe. Kto jej to zrobił ?!
- Jeszcze nie wiadomo. Zamknęła się w sobie. Jedynie podała numer telefonu Daniela i prosiła ,aby powiadomić go o całym zdarzeniu. To straszne. Nie mogę uwierzyć, że ktoś potrafił ją tak brutalnie skrzywdzić !
- A co na to Daniel ?
- Żałuje, że ją wczoraj zostawił w clubie. Kto w ogóle wpadł na taki głupi pomysł ?!
- Ciociu ,Ty nawet nie wiesz co ona zrobiła Danielowi ! Zdradziła go ! -krzyknęłam zdenerwowana.
- Jak to ? To niemożliwe. Przecież Justyna na pewno by mu czegoś takiego nie zrobiła - odrzekła pewnie.
- Nie wierzysz mi ? Zapytaj Daniela czy kłamię ? - oznajmiłam zirytowana.
- W każdym razie, nie widzisz w jakim ona jest stanie ?! - burknęła.
- Widzę, ale przecież to nie moja winna , że ''lizała'' się z pierwszym lepszym chłopakiem.

- Zobaczysz jeszcze wszystko się wyjaśni - odparła spokojnie.
- Tsa - mruknęłam pod nosem.
.*.

Czekałam na korytarzu z Kubą przez jakieś pół godziny na Daniela.Przez ten czas przemyślałam tekst, który mu uświadomi , że Justyna to nie dziewczyna dla niego.Przez nią mamy cały czas jakieś kłopoty. Za dwa dni wracam do domu , więc nie chce spędzić ich w obecności Justyny, której tak nienawidzę. Kiedy tylko Daniel wyszedł z sali, podeszłam do niego i zaczęłam do niego przemawiać :
- Nie widzisz jak się nad nią litujesz ? Daniel, ogarnij się !
- To wszystko przez ciebie . Daj mi spokój - odrzekł z poważną miną.
- Czyli to ja jej wkładałam język do ust jakiegoś typa ? - zapytałam zirytowana.
- Ktoś jej coś dosypał do drinka i dlatego...
- I Ty w to wierzysz ? - spytałam śmiejąc się głośno.
- Tak. Jesteś zwykłą idiotką. Jak mogłaś pozwolić, aby tam została sama ! ...
- Że co proszę ?!  

-------------------------------*--------------------------*-----------------------------

Przepraszam, że jest taki krótki, ale mam jakieś problemy z bloggerem. Ten rozdział musiałam pisać dwa razy, ponieważ go zapisałam i się nie zapisał :/. Jesteś wściekła :/ !!!!!
Mam nadzieję, że się nie obrazicie i będziecie czekać na kolejny rozdział :*
W kolejnym rozdziale nowe postacie *_* 
Czekajcie, papa :* 
JEŚLI KTOŚ NIE CZYTAŁ MOJEGO NOWEGO OPOWIADANIA TO SERDECZNIE ZAPRASZAM DO PRZECZYTANIA :)
KLIKNIJ TU ABY PRZEJŚĆ DO OPOWIADANIA 


  

18 komentarzy:

  1. *.* więcej, więcej, więcej ^.^ Rozdział bardzo dobry. Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto, pisz po polsku, 'nowego opowiadanie' itp., radze najpierw wszystko przeczytać i dopiero wstawić, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny :)
      Nie rób wielkiej afery za to, że zamiast wstawić literkę "a" dałam literkę "e" ;))
      Pozdrawiam :P

      Usuń
  3. podoba mi się twój blog choć wcześniej było ciekawiej . historia miłosna i wgl . a teraz Natalia ma fioła na punkcie swoje kuzyna i robi się z niej głupia dziewczyna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo widzisz ,moje opowiadanie jest bardziej realistyczne. Nie chce tutaj pisać dziecinnej bajeczki w której jest wszystko pięknie, ładnie i ślicznie. Ludzie w tym wieku często się zmieniają ;) Znam kilka przypadków tak więc nie mogę zaprzeczać :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Swietny bloog *.* pisz szybciutko kolejny rozdzial ;** <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej. Twoje opowiadanie uzależnia. Naprawdę. Nie mogę doczekać się kolejnej części. Dobrze cię rozumiem, bo sama pisze i czasem nie ma się weny, brak internetu albo coś innego. Dlatego nie piszę jak inni zawsze, że jest za krótki. Ważne ,że w ogóle coś wstawiasz. no bo przecież, mogłabyś machnąć ręką i powiedzieć " A czekali tyle, narzekają że rozdziały krótkie! To poczekają dłużej"
    Moja wypowiedź chyba nie ma sensu ale mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi. Życzę weny do następnego rozdziału.
    PS. Też piszę opowiadanie : ( chciałam cię prosić byś napisała mi co sądzisz o nim, bo ty tak dobrze piszesz i dla mnie zaszczyt jak ktoś taki podpowie mi ;d)
    http://opowiadaniaocodymsimpsonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale głupi Daniel ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny rozdział. Zachowanie Natalii jest trochę denerwujące, ale rozdział fajny. Czekam na nowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam na bieżąco . Jest fajnie , niektóre rozdziały są krótki , ale i tak bardzo mi się podoba . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na więcej ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobał ten rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tu pierwszy raz :) Ale sądze że bede wapdac częściej przeczytałam ten roździał i parę poprzednich . Znakomite! :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. BOOOOSKI ♥ Przeczytałam od początku . Czekam na dalsze części ♥

    Zapraszam do mnie.

    neever-say-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny !! Czytam czasy czas ! :D
    Zapraszam do polubienia : https://www.facebook.com/pages/Opowiadanie-nastolatki-blog/612914365394485?ref=hl#!/pages/Opowiadanie-nastolatki-blog/612914365394485
    I do cztania :http://milosne-rozterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie widziałam tak zajebistego Opowiadania . !!!! UZALEŻNIAJĄCE BARDZO!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak każdy jest genialny. Nie lubię tej Justyny... ;/ / Paula

    OdpowiedzUsuń
  15. super opowiadania, powalające z nóg,
    jeden z dziesięciu najlepszych;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)