środa, 17 lipca 2013

Informacja.

Cześć.
No więc, dzisiaj tylko mała informacja. Ogólnie pisałam o tym na moim ask'u ( KLIK ) i na moim fanpage ( KLIK ) , ale rozumiem , że ktoś mógł tego nie zobaczyć. Tak więc pisze już na blogu, aby każdy stały czytelnik miał okazję to przeczytać...
Kolejny rozdział pojawi się niebawem , lecz dokładnie nie wiem kiedy. Rozumiem Waszą złość, ponieważ obiecałam , że w wakacje posty będą pojawiały się bardzo często. I taki miałam plan, ale niestety niektóry sprawy w moim życiu potoczyły się inaczej niż chciałam. Mam nadzieję, że chociaż połowa z Was zrozumie i nie będzie pisała komentarzy "Oszustka" i "Kłamczucha".
Jeśli będę coś planowała, napiszę na pewno na moim fanapage ! :)

Czekajcie cierpliwie i na pewno Wam to wynagrodzę długim rozdziałem.

*
Wszelkie pytania kierować na ask'a . Postaram się odpisywać na bieżąco.

12 komentarzy:

  1. No coz trudno. Wlasnie od poniedzialku sprawdzalam, ale nie mam zamiaru robic Ci wyrzutow, bo sa wakacje i kazdy ma tez prywatne zycie. Czekam z niecierpliwoscia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mus, to mus będziemy czekać BO WARTO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż mówi się trudno każdy ma swoje życie prywatne ;) czekam z niecierpliwością na następne rozdziały bardzo wciągające to jest ;) masz talent dziewczyno :* pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać, aż pojawi się nowy rozdział!
    Oczywiście, że rozumiemy, masz też swoje życie. Czekam z niecierpliwością na nn. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się nie ma pewności, to się czegoś nie obiecuje, po prostu :)
    Rozumiem, że masz swoje życie, ale no... Mogłaś nie obiecywać, że będą częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie śpię od 00:00 i czytam twojego bloga<3 czekam na kolejny rozdział świetnie piszesz!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno każdemu się zdarza, czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam ! :)
    http://opowiadanie-o-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem cię doskonale :) Kiedyś miałam taką sytuację, że musiałam zrobić dużo przerwę ;) Będę czekać cierpliwie na kolejny rozdział. A tymczasem, jakbyś miała czas, to zapraszam też do mnie. KLIKNIJ TU!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i czekam z zapartym tchem na następny rozdział
    Zapraszam na: http://poczatkujaca-koniara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)