poniedziałek, 22 lipca 2013

Rozdział XXIX

Rozdział XXIX

... niespodziewanie, Dominikę z nieznajomym mi chłopakiem. Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy, to było taka , że Domi przyprowadziła do mnie swojego chłopaka, aby zapoznać mnie z nim bliżej. Patrzałam na Domi z wielkim znakiem zapytania. Chłopak, który stał tuż obok niej ,uśmiechnął się do mnie szeroko i powiedział :
- Cześć. Wpuścisz nas ?
- Yyy... Przepraszam, ale czekam teraz na gości - westchnęłam zamyślona.

- Domiś ,czy to na pewno aby ten adres , który podał mi mój tata ? - zapytał tajemniczy przystojniak , wpatrując się w moją przyjaciółkę.
- Tak.  Natalia, przepraszam Cię , że Ci nic nie powiedziałam, ale sama dowiedziałam się o tym kilka godzin temu... - odparła.
- Chwila ! Słuchajcie ,bo nic już nie rozumiem ! Ty jesteś synem faceta mojej mamy ? - zapytałam zakłopotana pokazując palcem na nieznajomego.
- Zgadza się. Miło mi. Wpuścisz nas do środka , czy będziemy tak stać dwie godziny przed drzwiami ?! - spytał lekko się śmiejąc.
- Tak. Oczywiście. Przepraszam, ale jeszcze do mnie to nie doszło - powiedziałam rozchylając drzwi.
- Przyjemnie pachnie - mruknął rozglądając się po kuchni.
- Mama Natalii gotuje niesamowicie ! - krzyknęła Domi chwytając mnie za rękę.
- Tylko szkoda ,że gotuje tak raz na dwa miesiące - burknęłam.
- Przesadzasz. No właśnie ! Nie przedstawiłam Ci mojego chłopaka ! - dodała zachwycona..
- I być może mojego przyszłego przybranego brata... 
- Haha, no właśnie. To jest Michał - odrzekła, wpatrując się jak podaje przyjaźnie rękę .
- Fajnie Cię poznać. Natalia - westchnęłam.
- Długo się znacie ? - zapytał zaciekawiony.
- Parę miesięcy - odpowiedziałam spoglądając kątem oka na Dominikę.
- Wiesz czego się dowiedziałam ?! Mój Michał i Twój Kuba to dawni przyjaciele z podstawówki ! - odparła podekscytowana.
- Naprawdę ? - spytałam zdziwiona.
- Zgadza się. Kuba był wtedy niezłym podrywaczem - prysnął śmiechem.
-  Właśnie ! "WTEDY" . Teraz jest ze mną i raczej nie powraca do starych zwyczajów - powiedziałam z uśmiechem.
- Ja bym na niego uważał. Czasami lubi "mydlić" oczy do innych dziewczyn - dodał pewny siebie.
- Raczej bym to zauważyła - odpowiedziałam lekko zdenerwowana.
- Znam go lepiej niż ty sama - burknął.
- Skończyć już to ! - krzyknęłam.
- Spokojnie. Chciałem Cię po prostu ostrzec...
- Dziękuję Ci bardzo , ale nie potrzebuje jakiś fałszywych informacji o moim chłopaku. Interesuj się swoim życiem, a nie moim! - wrzasnęłam.
- Uspokójcie  się ! Dzisiejszy wieczór miał być spędzony pełny radości, a nie złości ! - wtrąciła się Domi , kiedy zauważyła, że nasza rozmowa zmienia się w kłótnie.
Wpatrywałam się w Michała z ogniem w oczach. Zachowywał się żałośnie. Myślał , że uwierzę w jego denne bajeczki ?! Jeśli moja mama sądzi, że będziemy przyjaciółmi, to się grubo myli. Modliłam się, aby ten wieczór minął  jak najszybciej. 
- Witajcie moi Drodzy ! - powiedziała ciepło mama, schodząc powoli ze schodów.
- Dobry Wieczór ! Rewelacyjnie Pani wygląda - dodał sztucznie Michał.
- Dziękuję. To bardzo miłe z Twojej strony. Widzę, że już się poznałeś z Natalią - westchnęła z szerokim uśmiechem.
- Tsa - mruknęłam cicho pod nosem.
- Oczywiście. Myślę, że zostaniemy bliskimi przyjaciółmi. Jest przeurocza - odrzekł patrząc się na mnie ze swoim sztucznym ''uśmieszkiem''.
W myślach mówiłam sobie jak bardzo mam ochotę go zabić. Kiedy atmosfera zrobiła się sztywna, nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.
- Ja otworze  - oznajmiłam.
- Cześć skarbie - powiedział Kuba ukazując się w drzwiach.
- W końcu jesteś. Nie wytrzymuje psychicznie - szepnęłam.
- Dlaczego ? - zapytał cicho.
- Przez tego frajera , który przyszedł razem z Domi- mruknęłam.
W tym momencie oboje bez słowa skierowaliśmy się do salonu, gdzie siedzieli już wszyscy na kanapach. 
- Dobry Wieczór - odrzekł Kuba patrząc się na moją mamę.
- Cześć. Jak miło , że wpadłeś. Siadaj proszę.
-  Dziękuję za zaproszenie - westchnął.
-  Michał ?! To ty ?! - zapytał zszokowany.
- Tak. Stary, nie widzieliśmy się całe trzy lata ! 
- Jak to szybko zleciało... 
- Kochanie, możesz przynieś z lodówki sałatki ? Rafał powinien zjawić się za kilka minut - zapytała nagle mama.
- Tak - odpowiedziałam, lekko zdziwiona zachowaniem Kuby i Michała.
Nie mogłam zrozumieć, jak Kuba mógł rozmawiać z tym kretynem w taki miły sposób?! Przecież ten idiota, kilka minut temu obgadywał go z uśmiechem i opowiadała jakieś bzdury !... Kiedy po dwóch minutach mojej nieobecności, wróciłam do salonu, Michała i Kuby już tam nie było...
_______________________*____________________________________

W kolejny rozdziale dowiecie się szokujących faktów z przeszłości .... ( i tu nie dokończę :D )
Przepraszam Was ,że rozdziału długo nie było, ale sami mogliście przeczytać czym to było spowodowane. Teraz postaram się to uregulować ^^ 
PISZCIE JAK WAM SIĘ PODOBA :* <3
P.s Rozdział może się wydawać krótki, ale po dość dla mnie długiej przerwie trudno było mi cokolwiek napisać. PLANUJE KOLEJNY DŁUUGI, ALE TAK NA SERIO :)
Zapraszam na mój blog o modzie, który przez pewien okres przejęła moja koleżanka :)
http://inspiration-by-cherry.blogspot.com/

45 komentarzy:

  1. Mega, Mega, Mega ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny tylko, że uważaj na pisownie... np.:
    "Mama Natalii gotuje niesamowicie ! - krzyknęła Natalia" - bezsensu prawda ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział super.! :D
    Tylko znalazłam pewien błąd:
    -Mama Natalii gotuje niesamowicie - krzyknęła Natalia.
    Wydaje mi się, że tam powinna być Dominika. :)

    Zapraszam też do mnie :) KLIKNIJ TU !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Już poprawione ;)
      Przepraszam, ale czasami takie błędy są niewidoczne dla oczu :)

      Usuń
  4. Cudowny tylko, że uważaj na pisownie np. : " Mama Natalii gotuję niesamowicie ! - krzyknęła Natalia" - bezsensu prawda ? ;*
    Ale pisz dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział, czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie :)))))))) Jak zawsze rewelacja :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://opowiadanie-o-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy dodasz następny????? Bo super się czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie jestem ciekawa co dalej :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej, świetny rozdział! Michał wydaje się sztuczny i irytujący ; / Jak taki cudowny Kuba mógł się kumplować z kimś takim?
    Uh,
    " Patrzałam na Domi z wielkim znakiem zapytania" , nie sądzisz, że lepiej by wyglądało - patrzyłam na Domi pytająco?
    To tyle ode mnie.
    Pozdrawiam i Życzę weny :3
    + Zapraszam do siebie na http://echo-twoich-slow.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. pisz jak najwięcej jestem spragniona tej opowieści ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuby nie lubię za to mógłby być Łukasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne !! / Martyna .

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zapraszam do mnie. :D Na blog O czekoladowej Miłości .
    Pluś kiedy następny rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe opowiadanie :)
    Zapraszam do siebie http://whathappenedinlashouldstayinla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. twojego bloga przeczytałam dzisiaj jednym tchem i naprawdę jest super!!!
    z niecierpliwością czekam na dalsze rozdziały :D
    pozdrawiam Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam twój blog do Liebster Blog Awards.
    TUTAJ szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Supeeer :) Ciekawość mnie zżera co będzie w kolejnym rozdziale, pisz jak najszybciej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale meega! Zżera mnie ciekawość co dalej z tymi facetami xd no i może rzeczywiście powinna się zakręcić wokół Łukasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. MEGA ŚWIETNE !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog traci na rzadkim pisaniu ROZDZIAŁÓW ! 12 lipca a 25 ? Już nie można wytrzymać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 lipca jak coś...
      Jezu ludzie nie można mieć wakacji !? Nie siedzę ciągle na laptopie i pisze rozdziały. Też mam życie .! ;/

      Usuń
    2. No właśnie zrozumcie ją też ona ma swoje życie. Jak wam się nie podoba, że daje później rozdziały to nie czytajcie i nie zawracajcie jej dupy. Ona też chce mieć trochę spokoju, odpocząć chce, a nie na każde wasze zawołanie pisać nowe rozdziały. Ja jestem cierpliwa i kiedy ona doda jakiś rozdział to cieszę się, że znalazła trochę czasu dla nas i go napisała. Tyle z mojej strony. Pozdrawiam (:

      Usuń
    3. Dziękuję Ci :) Chociaż Ty mnie rozumiesz ;)
      Pozdrawiam . :*

      Usuń
  22. Mega Boskie i nie wiem jak jeszcze to okreslić *u* Kocham jak piszesz ^^ Wreszcie doszedł jakiś czarny charakter ;)) Być może nie taki zły, lub może jeszcze gorszy, ale tego dowiemy się w następnym rozdziale.. Powodzenia w pisaniu nowego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest naprawde świetny , a ja zapraszam do mnie
    http://GirlStylOla.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog!
    I chciałam poinformować, że przez mojego bloga zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger.
    Więcej informacji tutaj --> http://england-changed-my-life-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Szczegóły: http://opowiadanieozyciunastolatki.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nastepny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyno weź się w garść i.... PISZ!:D ten blog jest cudny ^^ nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!! pozdr./Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  28. 29 W systemie liczb rzymskich pisze sie tak .: XXIX a nie tak jak napisalas . ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog to 8 cud świata!!! Dawaj szybko kolejną część, bo umrę z ciekawości!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne. Bardzo mi się podoba.

    http://bezsenne-noce.blogspot.com/
    zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle, rozdział jest świetny i oczekuje z niecierpliwością kolejnego rozdziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://opowiadanie-o-em.blogspot.com/ to opowiadanie jest bardzo podobne do twojego... to jest dziwne i to strasznie!!

    OdpowiedzUsuń
  33. super jest to opowiadanie. Jestem bardzo ciekawa dalszego rozwoju. Pisz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny blog :))
    Świetny rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Znalazłam parę błędow, ale poza tym to fajnie.


    zagubiona-sf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. hej ;3 sorry ,że dopiero teraz napisze komentarz, ale zauważyłam, że napisałaś "Patrzałam na Domi z wielkim znakiem zapytania" a nie powinno być "Patrzyłam na Domi z wielkim znakiem zapytania" zamiast patrzałam to patrzyłam. nie wiem kto ma racje,ale wolę się upewnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak jak przypuszczałam..
    Mega jak zawsze! / Paula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)