poniedziałek, 29 lipca 2013

Rozdział XXX

Rozdział XXX

- Gdzie jest Kuba i Michał ? - zapytałam zdziwiona spoglądając na Domi.
- Chyba poszli do Twojego pokoju przegadać jakąś ważną sprawę - oznajmiła.
- Do mojego pokoju ? Dziwne... - mruknęłam.
Położyłam sałatki na stole i powolnym truchtem kierowałam się do mojej sypialni. Drzwi były delikatnie rozchylone , więc postanowiłam  dyskretnie,przez małą szparę zobaczyć co tak naprawdę Kuba z Michałem robią w moim pokoju. Przez  uchylony kawałek ,ujrzałam ich stojących przy moim łóżku. Niestety nie słyszałam dokładnie co mówili, więc powoli , przybliżyłam moje lewe ucho do drzwi...
- Ciągle o Tobie myślę - szepnął rozpoznany mi po głosie Michał.
- To przeszłość. Teraz Ty masz dziewczynę i Ja - burknął cicho.
- I tak moje uczucia nigdy nie spłoną - odrzekł.
W tym momencie nie wytrzymałam. Otworzyłam szeroko drzwi i wybuchnęłam złością :
- Kuba co to ma znaczyć ?! Jakie uczucie ?! O co tu chodzi ?! 
- Na-na-na-talila , ja wszystko Ci wytłumaczę , tylko proszę uspokój się ! - wyjąkał zawstydzony.
- Jak mam się uspokoić, jak mój chłopak przeprowadza dziwną rozmowę z tym kretynem ! - wrzasnęłam.
- To nie tak jak myślisz... Zaraz Ci wszystko wytłumaczę - odparł dotykają mojego ramienia.
- Nie ! To ja jej o wszystkim opowiem. Muszę się komuś wyżalić ! - krzyknął stanowczo Michał.
- Proszę... Słucham... - mruknęłam.
- Z Kubą znam się do małego. Zawsze trzymaliśmy się razem. Był dla mnie jak brat. W ostatniej klasie podstawówki, Kuba przyszedł do mnie na noc. Zdarzyło się tam coś...
- Moment! Czy Wy... ?! - wrzasnęłam głośno  z niedowierzaniem.
- Tamtej nocy poczułem, że nie wystarcza mi przyjaźń... Ale w gimnazjum, nasze drogi się rozeszły. Kuba nie chciał ze mną pisać, ani się spotykać, a ja przez trzy lata czekałem na choć jedną wiadomość... - westchnął.
- Super ! Po prostu cudownie ! Właśnie się dowiedziałam, że mój chłopak był gejem, a chłopak mojej przyjaciółki jest gejem ! Najlepsza kolacje w moim życiu ! - krzyknęłam wybiegając z pokoju ze łzami w oczach.
Biegnąc przed siebie, dotarłam cała rozmazana do łazienki. Zamknęłam drzwi na klucz i usiadłam skulona na podłodze. Nie mogłam uwierzyć, że mnie to spotkało. Moje życie nie ma sensu ! Kuba był moim natchnieniem do normalnego funkcjonowania na tej planecie. Przez cały czas, drzwi dobijał się Kuba błagający o rozmowę,jednak ja nie miałam w tamtej chwili ochoty na jakiekolwiek rozmowy.
- Co się tu dzieje ? - zapytała nagle Domi dochodząc do drzwi łazienki.
- Natalia się zamknęła w łazience i ciągle płacze - odrzekł Kuba.
W tym momencie wybiegł z łazienki i krzyknęłam :
- Chyba mam prawo płakać po tym co mi zrobiłeś ! 
- To było prawie 3 lata temu. Nie miałem zamiaru tego ciągnąć ... - oznajmił.
- O co Wam chodzi ? - dodała niewiedząca o czym rozmawiamy, Domi.
- Twój chłopak jest gejem ! On i Kuba , kiedyś byli razem! 
- Co ?! To nie może być prawda ! 
- Nie wierzysz mi ? To sama zapytaj Michała jak było naprawdę... - burknęłam.
- Wiecie co ?! Mam tego wszystkiego dość ! Wracam do domu ! - krzyknęła zdenerwowana.
Po tym jak Domi wybiegła nagle z domu, poszłam do swojego pokoju i zamknęłam się w ciszy. Położyłam się na łóżku i wtuliłam się w moją puchatą poduszkę. Próbowałam zapomnieć o tym co się stało. Aby nie słyszeć całego hałasu dobiegającego za drzwiami , nałożyłam na uszy słuchawki i załączyłam na full moją ulubioną piosenkę Anna Kendrick - Cups ... W kieszeni czułam wibrację przychodzących sms'ów, jednak nie miałam ochoty ani jednego przeczytać. Tylko Ja i muzyka... archiwum sms'ów

________________________*____________________________________
TAK WIEM, WIEM ROZDZIAŁ KRÓTKI, A MIAŁ BYĆ DŁUGI, ALE NIESTETY ZARAZ WYCHODZĘ I CHCIAŁAM WAM DODAĆ DZISIAJ TEN ROZDZIAŁ. KOLEJNY ROZDZIAŁ BĘDZIE JUŻ DŁUGI - OBIECUJE ! A JAK NIE BĘDZIE TO MNIE ZABIJCIE ! :D !!!!!!!!
BYŁA KRÓTKA PRZERWA, KTÓRA BYŁA SPOWODOWANA BRAKIEM CZASU. OSTATNIO ZROBIŁO SIĘ GORĄCO i NIE MAM ZAMIARU SPĘDZAĆ  CAŁEGO CZASU PRZED LAPTOPEM :/ KOLEJNY NIE WIEM KIEDY SIĘ POJAWI, ALE POSTARAM SIĘ ABY POJAWIŁ SIĘ W TYM TYGODNIU. 
JAK MYŚLICIE ? NATALIA WYBACZY KUBIE ? :)
DOWIECIE SIĘ W KOLEJNYM ROZDZIALE :*
TRZYMAJCIE SIĘ I ŻYCZĘ PRZYJEMNEGO , OSTATNIEGO MIESIĄCA WAKACJI :)


26 komentarzy:

  1. No takiego obrotu spraw się nie spodziewałam.
    Rozdział jak zwykle super :)

    http://love-and-medical-studies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM TO !!!!!!!
    Nie ważne , ze krótkie. Ważne że jest ! <3
    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego to się nie spodziewałam! Udało ci się dziewczyno nas wszystkich zszokować. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej dobra, może ja jakaś nienormalna jestem, ale czy tylko mnie dziwi hierarchia wartości tej dziewczyny? "jej życie nie ma sensu" albowiem jej chłopak kiedyś był homoseksualistą, więc załamana poleciała beczeć do kibla i nie chce nikogo słuchać -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju to opowiadanie :) Tu nie wszystko jest tak bardzo realne jakby się chciało... Jak Ci się to nie podoba to możesz tego nie czytać :P
      Kto powiedział, że moje opowiadanie będzie o szczęśliwej nastolatce latającej na różowym jednorożcu ? :D

      Usuń
    2. Dokładnie hehe :D
      CZEKAM NA KOLEJNY ! ! ! <3

      Usuń
    3. moim zdaniem jeżeli go kocha powinna mu wybaczyć ponieważ to było kiedyś a tak po drugie z tego co wyczytałam oni nie do końca byli razem .xd

      Usuń
  5. Szkoda że krótki ale fajny.... a piosenka jest świetna :)))
    xoxo
    Rudaa.

    OdpowiedzUsuń
  6. super. Daleej. Uzaleznilam sie od tego opowiadania ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. wow O_O nie pomyślałabym, że Kuba był gejem O_O

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra. Tego się nie spodziewałam, a myślałam na różnymi rozwiązaniami. Myślę że mu nie wybaczy. I czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny rozdział! Z nie cierpliwością czekam na następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zaskakujący xD mega :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się, fajny, myślę, że wybaczy, a jak nie to bd inny chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe na prawdę mi się podoba. Wolałabym aby nie wybaczała.. bo, już by to sensu nie miało..
    A gdzie ten chłopak poznany w samolocie? Czemu nie spotykają się oni razem?
    CZEKAM NA KOLEEJNY ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra akcja ...
    czekam na next rozdział ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam Twoje opowiadanie od początku. Bardzo mi się podoba, ale moim zdaniem nie powinnaś pisać że dodasz długi rozdział, bo i tak tego nie robisz. Nie jesteś słowna. Jesteśmy ludźmi i zrozumiemy. Masz wakacje wolisz robić coś innego. Nie musisz się tłumaczyć. Mam nadzieję że nie będziesz zła o to co napisałam. Życzę powodzenia w pisaniu , pozdrawiam Ania :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. wooooooooooooooooooooooow *.*
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż, nie przewidziałam tego ;d W Twoim opowiadaniu często dzieją się niespodziewane rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy rozdział,który czytam na twoim blogu,aa już mnie zauroczył;).
    Pojawił się już kolejny post na moim blogu.Zapraszam.

    http://fashionwithkatie.blogspot.com/

    Przy okazji na moim innym blogu,również piszę opowiadania.Podam adres;]

    Problemy18nastolatki.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  19. niespodziewalam sie .! ; o

    OdpowiedzUsuń
  20. Się porobiło! Zaskoczyłaś mnie. Świetne / Paula

    OdpowiedzUsuń
  21. Hehe. Coś tak myślałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo serdecznie za każdy pozytywny komentarz. Właśnie takie komentarze najbardziej mnie motywują do dalszej pracy nad opowiadaniem. Oczywiście nie mogę pominąć krytyki, która zawsze się pojawi i powinnam być. Jeśli znaleźliście jakikolwiek błąd , który powinnam poprawić , napiszcie. To na pewno mi pomoże w rozwijaniu swojego hobby jaki i pasji.
Wszelkie wyzwiska, niepotrzebne komentarze i SPAMY będą automatycznie przeze mnie usuwane.
W razie jakichkolwiek pytań proszę kierować się na mój ask ( ask.fm/cherytalk ) .
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA :)